Page 7 - Nisan Bülten Ortak Kopyası (3)
P. 7

KÖPRÜKÖY







                                                                                          AMAÇ  Öğrencilerimize çağın
                                                                                           gerektirdiği bilgi ve
                                                                                           becerileri kazandırmak






     KÖY OKULUNDA VEKTÖREL TASARIM

   Derya Öğretmenden Bir Mesaj Var !
   Vektörel, tasarım, çizim, uygulama, teknoloji;
   Ben Marifet İlkokulunda sınıf öğretmeni olan Derya öğretmen. Köydeki öğrencilerim için geleceğe
   yönelik etkinlikler planlıyorum. Bunlardan biri de vektörel tabanlı programları çocuklarıma
   öğretmek. Tablet ve kalem ayrıca Mouse kullanılarak da uygulanabilen KRİTA adlı program yoluyla
   küçük bir resim etkinliği 1.sınıf öğrencilerimle yaptım. Bu program çocukların en başta teknolojiye
   ayak uydurmaları teknolojisiz bir işin zor yapıldığı günümüzde yardımcı olması için güzel bir
   program. İleride değişik meslekler seçecek öğrencilerim için temel teşkil edecek önemli
   kazanımdır. Öğrencilerimle ilk önce yapacakları hayvan resimlerini eskizlerini kuru kalemle yapmış
   olduk. Daha sonra şekillerde gördüğünüz vektörel tabanlı şekilleri kullanarak çember ,kare, nokta
   ve piksel fırçalar yardımıyla şekilleri çizdik .Sonrasında renk doldurma özelliği sayesinde
   şekillerimizi renklendirdik. Böylece öğrencilerim işin pratik yanını gördüler geometrik şekillerinde
   farkına vardılar.
                                                         BİR ROMAN, BİR HİKÂYE, BİR ŞİİR
         AZİZİYE






      AMAÇ  Öğrencilerimize çağın
        gerektirdiği bilgi ve

        becerileri kazandırmak


   Okulumuz Borsa İstanbul Ilıca Yavuz Selim
   Sosyal Bilimler Lisesi kapsamında
   gerçekleştirilen “Bir Roman, Bir Hikâye,
   Bir Şiir” isimli projemizde her ay farklı
   sanatçıları ve eserlerini konu edindiğimiz
   standlarımız öğrencilerimizin ilgisine
   sunulmaktadır. Projemiz ERBAP
   kapsamında başarıyı artırmak adına
   yapılmaktadır.
   Projemizde, yeni yayımlanan eserlerin tanıtılması, söz konusu eserlerin sanatçılarının öğrencilerimiz tarafından
   daha iyi bir şekilde tanınmasının sağlanması, kitaba ve sanatçıya karşı farkındalık oluşturulması ve eserlerin
   mütalaasının yapılması amaçlanmaktadır.
   Her ay periyodik olarak farklı öğrenci gruplarıyla iş birliği dahilinde görev dağılımı yapılmaktadır. Öğrenciler
   sorumluluk  alma,  takım  çalışması  yapma,  kendini  ifade  etme  kabiliyetini  geliştirmektedir.  Bunun  yanı  sıra
   projemiz,  görev  alan  öğrencilerin  tanıttıkları  yazar  ve  eserlerine  hakim  olarak  sunum  yapmasına,  sunum
   esnasında  öğrencilerin  empati  yeteneğinin  gelişmesine  katkıda  bulunmuştur.  Ayrıca  projemiz,  öğrencilerde
   edebi zevk oluşmasına ve üniversite sınavında da akademik olarak yapılacak çalışmalara önayak olmuştur.
   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12