Page 27 - e - dergi düzeltildi
P. 27

Erzurum Davranış Eğitimi Modeli






                    ERDEM özellikle son dönemlerde görülen bireysel ve toplum-

            sal değer çözülmelerine karşı bir çözüm üretme, hayat başarısı ve


            toplumsal gelişmişliği artırma çabasının bir sonucu olarak 2019-

            2020 eğitim-öğretim yılı itibariyle uygulanmaya başlanmıştır.


                    Çalışmamız  değerler  sistemini  bireylere  iletme,  kültür

            aktarımı,  okul  programlarında  belirtilen  değerleri  öğretmek,


            öğrencileri belli şekilsel yapılar içerisinde disipline etmek, ahlaki

            gelişimine katkıda bulunma, bireysel algılarını ve benlik duygu-


            sunu geliştirme ve öğrencilere rol model olma imkânlarını sunma

            hedeflemektedir. Bu yüzden bireyin farkındalığının artması, ahla-


            ki değerler edinmesi ve yaşarken öğrenebilmesi için uygulamalar

            yapılması  ERDEM  için  değerler/davranış  eğitimi  açısından  özel-


            likle merkezi bir konumda yer almaktadır. ERDEM’de uygulama-

            lar 8 Kök Değer ve altında 42 Alt Değer içerisinde yürütülmektedir.
   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32