ERZURUM İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

Sözleşmeli Mühendis, Diyetisyen, Hemşire Ve Büro Personeli Atama İşlemlerine İlişkin Duyuru

Sözleşmeli Mühendis, Diyetisyen, Hemşire Ve Büro Personeli Atama İşlemlerine İlişkin Duyuru

 

06.06.1978 tarihli ve 7-15754 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı ile yürürlüğe konulan Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esasların Ek 2. Maddesinin 1. Fıkrasının (a) bendine göre sözleşmeli olarak atanacak adayların iş ve işlemlerine ilişkin duyurudur.

  1. Adaylar, duyuru ekinde yer alan Milli Eğitim Bakanlığı tarafından açıklanan AÇIKLAMA KILAVUZU'nu dikkatle okuyarak hareket etmelidirler.
  2. Adaylar başvuru belgelerini yarım kapak dosya içerisinde 28 Nisan 2023 Cuma günü mesai bitimine kadar Müdürlüğümüze  elden veya posta yoluyla teslim edeceklerdir. Posta ile yapılan başvurularda belgelerin son başvuru tarihine kadar Müdürlüğümüze ulaşmış olması gerekmekte olup postadaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
  3. Başvuru belgeleri Valiliğimiz (Müdürlüğümüz) tarafından oluşturulan Değerlendirme Komisyonu tarafından incelenecek olup, AÇIKLAMA KILAVUZU'nda belirtilen şartları taşımadıkları tespit edilenlerin başvuruları reddedilecektir.
  4. Adaylar ekte sunulan Kontenjan Listesinde bulunan kurumlardan/okullardan yine ekteki Tercih   Formunu kullanarak; Büro personelleri 21 (Yirmi bir), Hemşireler ise 13 (on üç) tercih yapacaklardır. (İlimize yerleştirmesi yapılan Sözleşmeli Mühendis ve Sözleşmeli Diyetisyen İl Milli Eğitim Müdürlüğünde görev yapacaklarından tercihte bulunmayacaklardır.
  5. Adayların yerleştirme işlemleri 2022 KPSSP3 puan üstünlüğü ve tercih sıralaması esas alınarak yapılacaktır.
  6. Adayların yukarıda belirtilen sayıdan az tercihte bulunması ve tercihlerinden birine yerleşememesi durumunda münhal kalan herhangi bir Okula / Kuruma re'sen yerleştirmeleri yapılacaktır.
  7. Atama sonuçları adaylara 7201 sayılı Tebligat Kanunu çerçevesinde tebligat yapılmak suretiyle bildirilecek olup, 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 62 ve 63'üncü maddelerinde belirtilen yasal süre içerisinde görevine başlamayanların atamaları iptal edilecektir.

            Adaylarımızın bilgilerine sunulur.

1-Açıklama Kılavuzu (EK-3) (3 Sayfa)  

2-Münhal Hemşire Listesi (1 sayfa) 

3-Münhal Büro Personeli Listesi. (1 Sayfa)  

4-Tercih Formu 

  a) Hemşire Tercih Formu     

  b) Büro Personeli Tercih Formu 

5-Mal Bildirimi Formu (2 Sayfa)    

6-İstenecek Belgeler Listesi (1 Sayfa)   

7-Etik Sözleşmesi (1 Sayfa)  

8-Atama Başvuru Formu (1 Sayfa) 

9-Belge Teslim Üst Yazısı (1 Sayfa) 

 

İLETİŞİM:

Adres: Muratpaşa Mah. Merkez Yönetim Cad. Adliye Sarayı Karşısı

             Erzurum Hükümet Konağı Kat: 4 Yakutiye / ERZURUM

 

Telefon: 0442 234 48 00 Dahili: 106

Faks:      0442 235 10 32

E-posta: personelatama25@meb.gov.tr

 

Muratpaşa Mahallesi Merkez Yönetim Caddesi Eski Valilik Konağı Kat4 P.K. 25100 Yakutiye / ERZURUM - 0 442 234 48 00

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.