ERZURUM İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

ERZURUM'DA VELİ ÖĞRETMEN EL ELE

Erzurum İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından organize edilen "Erzurum'da Veli Öğretmen El Ele" projesiyle Erzurum genelinde görev yapan 11.500 öğretmen 19.12.2019 Perşembe günü eş zamanlı olarak  11.500 öğrenci ailesine veli ziyaretinde bulundu.
ERZURUM'DA VELİ ÖĞRETMEN EL ELE

Erzurum İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından uygulanan projeyle il genelinde  görev yapan 11.500 öğretmen eş zamanlı olarak 11.500 öğrencinin ailesini ziyaret etti. "Sebeb-i Ziyaretimiz Çocuklarımız" sloganı ile yürütülen veli ziyareti programı tüm ilçelerde, tüm okullarda eş zamanlı olarak gerçekleştirildi.

Yoğun bir katılımla yürütülen proje; il genelinde eğitim konusunda farkındalık oluşturmak, eğitimin üç sacayağı olan veli-öğretmen-öğrenci ilişkisini güçlendirmek, akademik başarının artmasının anahtarı olan okul-aile işbirliğini artırmak, öğrencilerin özgüvenlerini yükseltip kendilerini değerli hissetmelerini sağlayarak öğrenme farklılıklarını en aza indirmek, öğrencileri okul kadar önemli bir öğrenme ortamı olan ev ortamınında gözlemlemek amacıyla gerçekleştirildi.

Proje kapsamında ayrıca veli ziyaretleri sırasında çekilen fotoğraflarla Perşembe günü 19.00'da Twitter üzerinden #erzurumdaveliöğretmenelele hashtagı ile tt (trend topic) çalışması başlatıldı. Atılan 47 bin tweet ile Türkiye gündemine girilerek ülke kamuoyunda büyük bir etkileşim sağlandı, Erzurum eğitim camiası olarak eğitim konusunda ülke çapında  farkındalık oluşturuldu. Etkinlik öğretmenler, veliler ve öğrenciler tarafından büyük memnuniyetle karşılandı ve bu memnuniyeti dile getiren, projenin faydalarını belirten binlerce tweet atıldı.

20-12-201920-12-201920-12-201920-12-201920-12-201920-12-201920-12-201920-12-201920-12-201920-12-201920-12-201920-12-2019

Muratpaşa Mahallesi Merkez Yönetim Caddesi Eski Valilik Konağı Kat4 P.K. 25100 Yakutiye / ERZURUM - 0 442 234 48 00

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.