ERZURUM İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

Engelli Öğretmen Ataması Başvuru İşlemleri

Engelli Öğretmen Ataması Başvuru İşlemleri

Bakanlığımıza bağlı eğitim kurumlarına öğretmen olarak atanmak üzere, 2016-2018 yıllarında yapılan Engelli Kamu Personeli Seçme Sınavına katılanlar arasından EKPSS puan üstünlüğüne göre 05/02/2019 tarihinde atamalar sonuçlandırılmıştır. İlimize öğretmen olarak ataması yapılan adayların 20 Şubat 2019 tarihine kadar Müdürlüğümüz Öğretmen Atama Birimine aşağıdaki belgelerle başvurmaları gerekmektedir.

a) Lisans diploması veya mezuniyet geçici belgesinin aslı veya onaylı örneğini,

b)Orta Öğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans, Pedagojik Formasyon Programı/Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifikası, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği ya da İngilizce Öğretmenliği Sertifikası programlarından birini tamamladığına ilişkin belge veya bu belgenin onaylı örneğini,

c) Yurt dışındaki yüksek öğretim kurumlarından mezun olanların, Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca verilen yüksek öğreniminin ve pedagojik formasyon belgesinin yurt içindeki yükseköğretim kurumlarına veya programlarına denklik belgesini,

ç) Talim ve Terbiye Kurulu kararı gereğince Felsefe bölümü mezunlarından; 16 kredi sosyoloji, 16 kredi psikoloji, sosyoloji bölümü mezunlarından; 8 kredi mantık, 16 kredi felsefe, 16 kredi psikoloji aldığına dair belgenin aslı veya onaylı örneğini (Bu belge pedagojik formasyon belgesi yerine kullanılamaz.)

d) Başvuru esnasında Pedagojik Formasyon Belgesi yerine resmî yazı ibraz edenlerden Pedagojik Formasyon Belgesini,

e) Son altı ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf (6 adet),

f) Mal bildirimi beyannamesi (Müdürlüğümüzden temin edilecektir),

g) Elektronik Başvuru Formunun onaylı örneğini,

ğ) Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak sağlık kurulu raporunu,

h) Güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması formunu (Ek-1) teslim edeceklerdir. ( 2 adet )

ı ) Adli sicil kaydı

Belgelerini teslim eden adayların, atandıkları illerin valiliklerince yapılacak olan güvenlik soruşturmalarının tamamlanmasından sonra 7201 sayılı Tebligat Kanununa göre tebligat yapılarak görevlerine başlayabileceklerdir.

*Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Formuna ulaşmak için TIKLAYINIZ!

*Mal Bildirim Formuna ulaşmak için TIKLAYINIZ!

Yeni Yönetim Caddesi Valilik Konağı Kat4 P.K. 25100 Yakutiye / ERZURUM - 0 442 234 48 00

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.