ERZURUM İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

Aday Öğretmen Yerleştirme Sonuçları.

10 Şubat 2016 Tarihinde Ataması Yapılan Öğretmenlerin

Yapacakları İş ve İşlemler

 

 

ÖNEMLİ !!!

Görev yeri belli olan aday öğretmenlerden ilk atama kapsamında atananların kararnameleri Bakanlığımız tarafından gönderildiğinde göreve başlamaları ile ilgili tarih sitemizde duyurulacaktır.

(Bu durum sadece ilk atama kapsamında atananlar için geçerlidir.)

Görev yerinizi öğrenmek için TIKLAYINIZ 

 

Göreve başlama esnasında istenecek belgeler:

 

İLK ATAMA

Göreve başlama esnasında istenecek belgeler:

 

·     Lisans diploması veya mezuniyet belgelerinin asılları(eğitim fakültesi dışındaki adaylar için varsa formasyon belgesi aslı )

·     2-8 Şubat 2016 arasında Başvuru esnasında verilen elektronik başvuru formu (Aslı)

·     Son altı ay içinde çekilmiş 2 adet vesikalık fotoğraf

·     Sağlık durumu yönünden Öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumun olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak sağlık kurulu raporu(aslı)

·     Kimlik fotokopisi

·     Mal bildirimi (göreve başlama esnasında ilçe milli eğitim müdürlüğüne verilecektir)

 

 

KURUMLAR ARASI YENİDEN ATAMA

 Göreve başlama esnasında istenecek belgeler:

 

·        Lisans diploması veya mezuniyet belgesi aslı (varsa formasyon belgesi)

·        2-8 Şubat 2016 arasında  Başvuru esnasında verilen elektronik başvuru formu (Aslı)

·        Son altı ay içinde çekilmiş 2 adet vesikalık fotoğraf

·        Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumun olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak sağlık kurulu raporu

·        Kimlik fotokopisi

·        Mal bildirimi (göreve başlama esnasında il/ilçe milli eğitim müdürlüğünce verilecektir)

·        Beyana göre sabıka belgesi

·        Muvaffakiyet belgesi(Ek-5B) Aslı

·        Hizmet belgesi (Aslı ve Güncel olacak)

·        Çalıştığı Kurumundan ayrılırken verilen Personel nakil bildirimi

 

AÇIKTAN ATAMA

Göreve başlama esnasında istenecek belgeler:

·       Lisans diploması veya mezuniyet belgesi aslı(varsa formasyon belgesi)

·        2-8 Şubat 2016 arasında Başvuru esnasında verilen elektronik başvuru formu (Aslı)

·        Son altı ay içinde çekilmiş 2 adet vesikalık fotoğraf

·         Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumun olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak sağlık kurulu raporu

·        Kimlik fotokopisi

·        Mal bildirimi (göreve başlama esnasında ilçe milli eğitim müdürlüğünce verilecektir)

·        Beyana göre sabıka belgesi

·        Hizmet belgesi (aslı ve güncel olacak)

·        En son mebde çalıştığı son atama kararnamesi

 MİLLİ SPORCU İLK ATAMA

Göreve başlama esnasında istenecek belgeler:

 

·       Lisans diploması veya mezuniyet belgesi aslı(varsa formasyon belgesi)

·       2-8 Şubat 2016 arasında Başvuru esnasında verilen elektronik başvuru formu (Aslı)

·        Olimpiyat Oyunlarına katıldığına dair Milli Sporcu Belgesi

·        Son altı ay içinde çekilmiş 2 adet vesikalık fotoğraf

·        Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumun olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak sağlık kurulu raporu

·        Kimlik fotokopisi

·        Mal bildirimi (göreve başlama esnasında ilçe milli eğitim müdürlüğünce verilecektir)

·        Beyana göre sabıka belgesi

 

Aday öğretmenlerimizle ilgili iş ve işlemler Bakanlığımızın belirlediği takvim çerçevesinde yürütülecektir:

Muratpaşa Mahallesi Merkez Yönetim Caddesi Eski Valilik Konağı Kat4 P.K. 25100 Yakutiye / ERZURUM - 0 442 234 48 00

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.