Yayımlanan bu ihtiyaç listesinde çeşitli nedenlerle hatalı kontenjan bulunması halinde, kapanacak okullarla ilgili düzenleme yapılması halinde, soruşturma/yer değişikliği vb. nedenlerle normların güncellenmesini gerektirecek hallerde norm listesi güncellenerek erzurum.meb.gov.tr adresinden belirli tarihli güncel ihtiyaç listesi olarak yayımlanacaktır.
İlçe Milli Eğitim Müdürlükleri listeleri ivedilikle inceleyerek varsa eksik, fazla ve hatalı bilgileri İl Milli Eğitim Müdürlüğü Yönetici Atama Birimine (Dâhili 134-183-151) telefonla ve e-posta (yatama25@meb.gov.tr) aracılığı ile bildirerek düzeltilmesini talep edeceklerdir. Düzeltme için gerektiği takdirde belge istenebilecektir.
2022 yılı Yönetici Görevlendirme İşlemleri, MEB Eğitim Kurumlarına Yönetici Seçme ve Görevlendirme Yönetmeliği, MEB Eğitim Kurumları Yönetici ve Öğretmenlerinin Norm Kadrolarına İlişkin Yönetmelik, MEB Eğitim Kurumlarına Yönetici Görevlendirme Takvimi ve Müdürlüğümüzce İlçe Müdürlüklerine gönderilen yazılar ve internet sitemizde yayımlanan açıklamalar doğrultusunda yürütülecek olup, adayların bu açıklamaları takip etmeleri önem arz etmektedir.